View Single Post
Dere som er skeptiske til å "gamble" på GME, hvorfor bryr dere dere så voldsomt?
Prøver dere å passe på at andre ikke kaster bort pengene deres eller har dere etiske motforestillinger mot aksjehandel, og da spesifikt på GME?

Hvilke andre metoder ville dere anbefalt for å sørge for at sparepengene ikke blir spist opp av inflasjon, som er trygge og mer etisk(?)?

Det finnes mer enn nok positive nyheter om Gamestop til at det ikke er urimelig å ha troen på den, og mer enn nok bevis på at media og handelshus har konspirert om å drukne aksjen i negativ omtale og skremselspropaganda. Bare det at de bruker så mye tid og krefter på å drepe aksjen tilsier at de er bekymret.
Jeg synes også det er kjekt og positivt å se hvor mange som har engasjert seg i dette her og virkelig gjort en innsats for å sette seg inn i hvordan markedene fungerer. Mange fikk seg noen virkelige overaskelser når de lærte hvor mye sleipe triks og bakromsdealer det er. Ser på det som god folkeopplysning.

Jeg sier ikke at dere nødvendigvis tar feil, jeg bare synes dere er så ivrig i å snakke det ned, og forstår ikke helt motivasjonen.