View Single Post
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Fantastisk bidrag fra deg som alltid. Jeg tok med Vidarlo som eksempel fordi han er med og sirkelrunker kp i nyere innlegg i denne tråden.
Vis hele sitatet...
Enda flere ubegrunnede påstander.
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Jeg har ingen interesse av å diskutere på ditt nivå.
Vis hele sitatet...
Åpenbart ikke: Det er veldig opplagt at du ikke har interesse av å oppfylle minstekrav for saklighet og redelighet. Tvert i mot! Du bare fortsetter å kaste ut innholdsløse anklager og stikker av uten å konkretisere innholdet av når du blir konfrontert med det.
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Så kommer jeg tilbake for en liten oppsummering når GME karusellen er over og resultatet kan dokumenteres, for å se hvilke påstander som holder seg å ikke.
Vis hele sitatet...
Ah, yes! Og siden du ikke gidder å konkretisere hvilke påstander du mener er feil, så kan du i fremtiden peke på nær sagt hva det skal være og utrope deg selv som den mest forutseende. Kult. Hvis aksje- og kryptospekulasjoner ikke går veien for deg, så har du alt som skal til for å funke som åndelig medium eller spåmann.

Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Har lagret hele tråden i sin opprinnelige form for morro skyld.
Vis hele sitatet...
Mmm. Du anklager oss ikke for å redigere debatten til vår fordel. Du bare insinuerer det. Og når jeg nå påpeker det, så kan du lene deg tilbake og si at jeg er paranoid og leser ting som ikke finnes inn i detaljer. Du er mer elegant i utførselen enn de fleste andre som prøver seg på den taktikken, men jeg må nesten gi litt trekk for manglende fantasi vedrørende emne. Se her, skal du få en bastant spådom fra meg som du kan prøve å ta meg på i fremtiden!
Når vi ved neste korsven diskuterer usubstansierte anklager om trådredigering fra forumledelsen, så kommer BeardedFreak sin lagrede kopi av denne tråden ikke til å bli trukket frem som relevant bevismateriale, selv ikke etter direkte forespørsel.

Husk backup!
c593cc37df385c36a6e4470f82e32131