View Single Post
Cohen joined the board in January 2021 along with two former Chewy executives. Cohen was also appointed Chairman to lead a new committee in charge of a company-wide transformation.[23] The company has hired multiple Amazon and Chewy executives in leadership positions.[24]

Jeg skjønner at du er en meget travel kar. Men leser du kilden jeg oppgir ovenfor (all informasjon under «career» på Wikipedia), så ser du at dette ikke bare er ord. Men en målrettet omstrukturering med store ambisjoner. Om de får det til eller ikke, vil fremtiden vise.
Cohen eier en anseelig mengde av Gamestop og bryr seg neppe om bedre lønnstilbud fra andre.

Personlig velger jeg som sagt hverken å kjøpe eller shorte GME. Jeg har ikke noe behov for å forsvare noen av sidene. Annet enn at jeg som liberalist heier litt ekstra på retail investorene og desentralisering av penger og makt.

Når vi diskuterer noe så viktig som sparepengene til folk, så mener jeg at det må opplyses med så riktige indikatorer som er mulig og oppdrive.