View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, det ble mye mer fokus på iq en jeg tenkte tenker mer på hvor mye jeg kan røyke og tillegg være oppgående generelt.
dette er fra person til person men sånn cirka? vil en uke være nok for de fleste?
Vis hele sitatet...
Noen kan røyke hver dag og forsatt vere oppegåande. Det blir helt umulig og svare på hvor mye akkurat "du" kan røyke og forsatt vere oppegåande.

Det kommer veldig an på veldig mye forskjellig som: på morgenen? på kvelden? Hvor mye ? Hvor ofte? Styrken? Ser du haha

Vist eg skal begynne og estimere ville et sunt forhold vere 1 gang i uken. Forsatt vere oppegåande, en nattings eller 2 - 3 ganger i uken. Husk dette er bare estimater basert på mine erfaringer.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja du blir dummere men det er umulig å forutse med en måling. Hjernen er ikke ferdig utvikla før du er 25 så du stopper på en måte den utviklinga nå, og forstyrrer sånn som hjernen egentlig ville utvikla seg.
Vis hele sitatet...
Kan si meg enig, men sannsynligheten på at han kommer til og vente til han blir 25 er relativt lav utifra at han spørr hvor mye han kan røyke og forsatt vere oppgående.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke verdt det, det er alt jeg kan si. Det er ikke fett å droppe ut fra universitetet fordi man ikke skjønner en dritt, så mens alle andre får seg utdanning, god lønn og sikker fremtid blir du en sliter som må jobbe på Rema hele livet og ikke engang liker jobben din, havner på nav og ikke får huslån, billån eller etablert noe som helst som en normal voksen gjør
Vis hele sitatet...
Dette var mye fordommer, ikke alle hasjrøykere jobber på rema, er på nav, eller sliter med huslån. Mange suksessfulle folk som nyter cannabis.