View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en kristen oppvekst hvor vi ikke skulle ha sex ekteskap og edrulivet var tingen, altså null alkohol. Var ikke før jeg flyttet hjemmefra at jeg etterhvert begynte å tenke litt annerledes, så en slik oppvekst funket faktisk i 19 år, men miljøet du er i har mye å si. Prøvde alkohol når jeg var 20, og da jeg var 23 gikk jeg på en smell og ble en poly user som har prøvde det meste. Når jeg først måtte lyve om at jeg ikke drakk alkohol var det ikke så vanskelig å lyve om alle de andre stoffene heller. Dette er hvorfor jeg tenker mine barn må få lov til å prøve det de vil, fordi de kommer til å gjøre det uansett, og da er det bedre at de ikke føler de må lyve om det.

Har litt dårlig samvittighet når jeg er hjemme, men når jeg ikke er hjemme går det fint. I tillegg har jeg vinklet min bruk mer til det psykadeliske fremfor stims/downers, så kanskje litt mer fornuftig bruk enn det jeg hadde før. Jeg prøver stadig å vise forskning om medisinsk bruk av psykadelika, og jeg håper at om 10-20 år er det både lovlig og tatt i bruk i terapi og sosialt akseptert, og når det blir like vanlig som dagens terapi kan jeg kanskje fortelle om mitt bruk.