View Single Post
Barndommen min gikk for det meste i radiolåter. Spice Girls, Britney Spears og mye annet som var typisk jentete. Storebroren min var kjempestor fan av hardstyle, så rommet hans var fylt med Scooter. Var ikke før i 8 klasse, da jeg fikk min første MP3 spiller jeg endelig kunne velge litt fritt rundt.

Endte med at jeg begynte å høre på rock og heavy metal. Denne perioden var så sykt varierende. Gikk fra Pantera, Metallica, Iron Maiden til Breaking Benjamin, Nine Inch Nails, Tool og andre fantastiske band

På Videregående ble jeg introdusert til alternative rock - pop osv og fant favorittbandet mitt, Paramore. Gikk mye i Arctic Monkeys, The Kooks, The Thing Things og det man kan kalle hipstermusikk

Til dags dato er jeg blodfan av EDM.. tech house, big room, trance (Røyksopp!!) men hører ofte på det jeg hørte på før og syns ikke det er så ille og slå på gamle klassikere som Britney Spears eller Spice Girls.

Min reise har vært variende. Men nå kan jeg absolutt gå fra filmmusikk, indie, pop til heavy metal eller EDM musikk er fantastisk og alt er verdt å lytte på!

Sitat av valentino_942 Vis innlegg
hører på ordentlig musikk og spiller i band!
Vis hele sitatet...
Ordentlig musikk?
Sist endret av emmma; 1. mars 2014 kl. 17:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.