View Single Post
Jeg røyker relativt jevnlig men det kunne aldri falle meg inn å prøve Smack av den grunn. Tror ikke det er slik at de fleste går rett fra jointen til beltet rundt armen og nåla i åra. Og anser man seg selv som gammel nok til å røyke bør man være såppas moden og utviklet i hodet til å tenke selv. Ansvaret ligger på en selv.

Når det gjelder bivirkninger kan jeg ikke si at jeg har merket dette selv. Er absolutt ikke en av de som mener at det er ufarlig og et leketøy man bare kan tulle rundt med. Jeg ser jo at noen misbruker det herfra og til Jupiter. Men personlig har det vært til større nytte i livet mitt enn det motsatte. Når det gjelder virkning av weeden kan jeg helt ærlig si at jeg liker den litt mildere rusen best. De gangene jeg ikke har røyket på en stund har det truffet meg som en kjepp i trynet. Lite hyggelig å lure på om man i det hele tatt greier å sitte oppreist. Og hvis jeg absolutt vil stuke rundt med akkurat den typen rus kan jeg la være å røyke på noen dager eller benytte meg av noe annet. Også var det penger, da. Jeg ville brukt disse pengene på et eller annet ufornuftig uansett, og jeg føler overhodet ikke at jeg sløser bort noe. Dessuten blir det en del røykings hos andre også. Å dele er noe av det beste jeg vet.