View Single Post
Sitat av Awarize Vis innlegg
Jeg misunner deg den dagen du skrev om! Første gang jeg røyket grønt, fikk jeg og en kompis latterkick, og det var det. Samt litt underlig tankegang da, husker jeg satt å fundamenterte på hvordan appelsiner kunne gjøre verden til et bedre sted..^^

Er du sikker på at det var rent grønt? Har ikke hørt noe om noen som blir så 'loka' av vanlig grønt. Hørets ut for meg som om det er litt brunt blannet inn, men du kan jo ha fått noe bra saker og da.

Tilbake til spørsmålet ditt, så får hvertfal jeg og mine kompiser best effekt av å fyre litt inne, så ta en tur ut etterpå med resterende joint (om vi har mer). Det er alltid like chill å se seg rundt ute! Om du har en skog i nerheten, ta en tur dit når du røyker på sommeren! Gjerne litt i ytterkanten, sammen med kompiser, i tilfelle du får halusinasjoner. Trærene er utrolig fine, og lager en morsom "svosj" lyd hele tiden, om du får riktig effekt
Vis hele sitatet...
bare så du vet det så kommer ikke kvalitet av om det er kif eller marihuana. det er laget av det samme og du kan få lik effekt av begge i styrke og effekt.

kif er ikke bedre, det er faktisk veldig mye dårlig hasj i norge. har prøvd en del nepal, sorting osv, men må si jeg liker weed mye bedre. det lukter bedre etter min mening og du trenger ikke så mye sig.

jeg har hatt mye sykere opplevelser med grønt kontra brunt, men har hatt noen typer som bare dreper deg, hvor du ikke kan annet enn å sitte i en sofa og stirre.

så kvalitet og effekt kommer ikke av om det er grønt eller brunt, men kvalitet med planten det kom fra, som varier etter dyrkeren og han sine teknikker.