View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Ettersom jeg kjeder meg tok jeg meg bryet og sjekket pillreports. Slik jeg forstår det er trådstarter fra Nord Norge og det lå en rapport fra pillreports av hvite WY der. Det blir oppgitt at det er mistenkt 2c-x stoffer i dem.
Mest sannsynelig 2c-b eller 2c-i.

Sitat av pillreports
Heiv innpå 2 slike i 3 tida en natt.

Rastløs og happy etter 20min.
På skikkelig opptur etter ca 40-50min. Latterkick og synsforvregninger. Empati og kjærlighetsfølelse.
Etter 1.5 time var hele verdenen snudd på hodet. Alt svaiet og svinget. Latterkick etter latterkick og ingen rasjonel tankegang. Enda på opptur med en god følelse. Virker som om tiden stopper.
3 timer etter inntak og det roer seg litt ned. Men halliser og forvregninger henger med. Hørsel forstyrrelser. Glade ansikt gjør rommet lyst, sinte ansikt gjør rommet mørkere. Syke greier! Syrish!
Etter ca6-7t er det meste rolig. Hodepine. Mest sannsynlig pga alko.
Disse er sterke! Ganske sikker på at det er 2-c stoffer. Hvis noen kan bekrefte/avkrefte dette hadde det vært fint.
Alt i alt en artig natt. 2 ble kanskje i drøyeste laget, så ta d rolig. Du vet ikke hva som slår deg når de kicker inn =)
Vis hele sitatet...
Andre har komentert 2c-i, men who knows (cares?)
Jeg står på mitt. Hvis folk mistenker 2c-b eller what ever, hva med å kjøpe et EZ-tester kit? =)