View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det kan ta ei stund før du kjenner deg normal igjen. Du vil være slapp, tiltaksløs og nedstemt, men endringer mot det bedre vil du merke etter 3-4 uker. Noen, som har brukt amfetamin i lang tid, kan bruke opptil 1-1,5 år på å bli balansert i topplokket, men ikke se så negativt på det, kan hende det ikke gjelder deg, folk er forskjellige. Benytt deg av L-tyrosine (aminosyre, kan kjøpes på helsekost, anbefaler tights.no - en billig 150 g pose) etter stopp, det er en precursor til L-DOPA, som er en precursor til dopamin. Fortsett å trene, bevege deg ute, uansett om du ikke orker.

Viktigst av alt - ikke gi opp håpet og returner til amf, det er en blindvei til helvete. En eller annen gang blir du nødt til å slutte, enten du gjør det så tidlig som mulig, eller ved å avslutte livet, som noen amfetaminavhengige ender opp med å gjøre pga mangel på glede og positive utsikter. Du er kjent med psykedelika, det vet jeg, så gi sopp en sjanse - det vil styrke din resolve og få hodet på riktig kjøl igjen. Slik jeg sluttet selv - null cravings, null lyst til å komme tilbake til dritten. Fikk se hva fremtiden vil bringe hvis ikke jeg sluttet.