View Single Post
Jeg kappet ut midten ja, slik at toppen er på tørking slik at den senere kan slå nye røtter ja. Brukte denne guiden her; https://erowid.org/plants/cacti/cact...aration5.shtml

Jeg drakk juicen i dag da jeg våkna. Drakk på tom mage, hadde alt på stell, men ble så kvalm at jeg ikke klarte å holde spya inne. Klarte å holde det i magen i ca 25-30 minutter og det var langt ifra lenge nok. Synd å brukt 2,5 år med dyrking og 6timer tilberedning i går, men jeg fikk hvertfall prøvd. Har en ekstra kaktus på samme størrelse som jeg heller skal ekstrahere ut meskalin fra, så slipper jeg kvalmen. Uansett hvor hardt jeg kjempa mot kvalmen klarte jeg ikke holde det inne. Jeg prøvde å stenge munnen med hendene til slutt slik at det bare spruta ut. Prøvde å drikke det opp igjen fra bøtta, men spydde på ny med en gang jeg kjente smaken av magesyra. Fikk imedlertid en threshold effekt med en liten buzz i kroppen, og neesten litt visuals.

Har en del bilder fra kaktusen var liten, og fra da jeg preparerte som jeg kan legge ut.
Sist endret av kattmedsukkerpå; 22. mai 2020 kl. 22:37.