View Single Post
Det er egentlig relativt unaturlig slik dama de holder på. Jeg selv har f.eks flere kvinnelige venner, men likevel så er det en slags usynlig grense kun dama mi kommer innenfor. Jeg drar f.eks ikke på teltur med andre kvinner, og jeg blir plutselig heller ikke ut av det blå venn med ei ny dame jeg plutselig vier langt mer oppmerksomhet enn til min egen kjæreste.

For å se det i et litt tilsvarende perspektiv blir det som om moren din plutselig sitter og skriver meldinger med en mann hun traff på jobb tur foran faren din. Ja, om de fortsatt er sammen. Poenget er at det er ekstremt lite modent gjort.

Min eks kjæreste holdt og på slik. Jeg måtte til og med finne meg i at hun overnattet hos flere mannlige venner fuktige kvelder på byen. "De var jo bare venner". Dette eskalerte mer og mer jo mindre jeg gav utrykk for at jeg faktisk følte meg ille til mote av det.

Egentlig er det veldig respektløst av henne. Jeg tror nok dramatikken hadde tatt en enda værre vending om du plutselig satt og snappet med en kvinne du traff på en tilsvarende måte. I nåtid hadde jeg dumpet en tilsvarende dame som eksen på flekken uten og se meg tilbake.