View Single Post
Trådstarter
163
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Den der stinker vel litt? Når dama bevist gjør seg umaken med å forsøke å skjule hva som foregår så tenker jeg at da er det vel akkurat det da. At noe foregår. Noe hun ønsker å skjule for deg.

At hun starter å grine kan jo være for å lettere manipulere deg. Ja med mindre du blir skikkelig rasshøl og psyko-sjalu til vanlig da, altså om du historisk sett har oppført deg som en så stor tosk så mange ganger at hun er litt redd deg. Om du ikke har det så virker det meget suspekt. Og da er du kanskje i ferd med å bli vekslet inn?
Vis hele sitatet...

Er ikke og har ikke vært psyko sjalu. Skal sies at i fylla har jeg nok virka mer sjalu enn i edru tilstand i form av at jeg utrykker meg mer(også i følge hun) selv om jeg til tider ikke kan huske noe. Får ofte blackouts, men nå sporer jeg litt av.
Hun vil jo at vi skal forsette som før. Hun er bestemt på at det ikke er noe mellom dem, og at hun fint kan slette han og hele Snapchat. Men når hun sier dette så føler jeg at ansvaret ligger på meg og skulle hun ha slettet han eller Snapchat generelt så blir jo jeg som du sier, en psyko sjalu type som ikke lar dama gjøre noe som helst. Og det er jeg jo ikke.