View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Jo.

Severity refers to the length of a sentence. Studies show that for most individuals convicted of a crime, short to moderate prison sentences may be a deterrent but longer prison terms produce only a limited deterrent effect.

Dette viser at svært milde straffer ikke vil virke avskrekkende for individer når de vurderer å foreta en forbrytelse.
Vis hele sitatet...

For det første. Du ignorerer at nøyaktig samme kjelde seier at risikoen for å verte tatt er viktigare enn straffenivå. Det du driv med er altså cherrypicking; du plukkar det du likar, og forkaster resten.

For det andre: Du sa eksplisitt at reduksjon i straffenivå vil føre til sosial uorden. Det impliserer at dagens straffenivå i beste fall er optimalt, eller i verste fall for lågt. Med andre ord; ein reduksjon vil føre til meir kriminalitet.

At du viser til ei kjelde som seier at lengda på straffa kan ha påvirkning på kriminaliteten seier ingenting om dagens straffenivå. Sitatet ditt seier enkelt og greit ikkje det du hevdar det seier.

Dette er forøvrig litt einsformig. Eg har repetert meg sjølv ein del gongar no, og eg gidd ikkje bruke meir tid på det. Du får komme opp med argumentasjon og kjelder som faktisk understøtter påstanden din. Den trur eg er repetert nok til at det bør vere veldig åpenbart kva den var.