View Single Post
Sitat av playboyboler89 Vis innlegg
Hva er ellers grunnen? Har du noe annet enn følelsebaserte argumenter å komme med?
Vis hele sitatet...
Nei, dette blir altfor dumt... dette er ikke følelsesbaserte argumenter. Jeg tror entropi gir en god faen i hvem som ligger med hvem av hvilke grunner. Jeg tror vedkomme bryr seg mye om folk blir utnyttet og om prostitusjon er netto positivt eller negativt for samfunnet. Det er veldig lett å si at alle prostituerte uten hallik elsker å selge kroppen sin og whatnot, men det blir utrolig unyansert. Det er ikke sikkert alle takler det like bra mentalt sett i det lange løpet, det er ikke sikkert alle gjør det helt frivillig uansett grunn, og jeg tror det er et yrke med relativt store risikoer for ubehagelige opplevelser, spesielt hvis man ikke er beinhard.

Dere er avhengige av oss og vet faen ikke hva dere vil, lol.
Vis hele sitatet...
Ja, dette kommer altså da fra mannen som påstår syntes prostitusjon burde være lovlig fordi han ikke klarer å tiltrekke en kvinne på vanlig vis. Jeg tror dette er den dummeste enkeltsetningen jeg har lest på Freak.no i nyere tid. lol.

Forbud fungerer ikke uansett så la oss heller se på alternativene og utvikle oss som samfunn.
Vis hele sitatet...
Jaggu, endelig et godt poeng. Selv en ødelagt klokken er rett to ganger om dagen. Forbud fungerer ikke, og det er vel det som diskuteres her. På hvilken måte burde det reguleres? Nå er det vel heller ikke faktisk forbudt å selge sex, kun å kjøpe.

Tilbud og etterspørsel, ganske simpelt.
Vis hele sitatet...
Ja, delikate situasjoner som har såpass mye forskjellige potensielle feller som sex-salg har burde definitivt kun reguleres av tilbud og etterspørsel..

Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Jeg ville mye heller drevet med horeri for 2500 skattefrie kroner i timen enn det jeg driver med nå; våken nattevakt i en kommunal omsorgsbolig for utagerende autister, 170 kr timen etter skatt... bokstavelig talt drittarbeid.
Vis hele sitatet...
Basert på dine erfaringer med helt vanlig sex, som mann, så vet du at du lett ville vært en kvinnelig prostituert for 2500 kroner timen? Tror du må tenke litt dypere gjennom det enn som så
Sist endret av Sinken; 11. april 2019 kl. 01:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.