View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Det er gjerne en forskjell i inntekt.
Vis hele sitatet...
Når jula er over har jeg mistet inntektsgrunnlaget mitt i 10-ti måneder. Men så fort noen griner over 10-ti dager i karantene så klarer ikke den komplett handlinglamma dysfunksjonelle borgerlige regjeringen å stå i sutringa til noen studenter? 10 tusen i karantene er mindre enn hva jeg omsatte for hver eneste uke pre-mars. Regjeringa gjør bare noe når deres egen velferd er truet. Alle vi andre som tar dritten.

Har ikke lenger ord for hvor frustrende og provoserende dette er. Må logge av mens jeg enda har taster på tastaturet.

Ikke noe personlig grunn til det sitatet *pi det var helt tilfeldig, jeg har jo sett at dette er argumentet det sutres over.

Akkurat som disse polakkene som griner over tapt inntekt 10 dager. Med to helger snakker vi en ukes lønn. Vanvittig at sånn i det hele tatt skal få spalteplass i avisene.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Smittetallene stiger hver eneste dag nå og det tross at det er strammet inn både i kommunene og på landsbasis
Vis hele sitatet...
Akkurat dette er jo tross alt som forventet, vi er jo tross alt bare på fjerde døgnet med noen innstramminger som det er verdt å snakke om.
Sist endret av Dough; 13. november 2020 kl. 09:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.