Tråd: Hårtrimmer
View Single Post
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Kjøpte selv denne for få dager siden, jeg vet ikke om jeg er helt fornøyd, men om bladene holder så lenge som Philips påstår så tror jeg at jeg kommer til å være sånn tålelig fornøyd.
Jeg har ganske kraftig skjeggvekst og synes den jobber litt tungt/tregt med å kutte skjegget, men merker stor forskjell om jeg barberer meg når jeg kommer rett fra dusjen, da kutter den skjegget lettere, men den er uansett mye bedre enn vanlig høvel.
Jeg betalte 299,- normal pris, men to nye blader koster like mye, så enig i at bladene er dyre, men det sies at de skal holde i 8 måneder, og da er det ikke så ille lenger.
Vis hele sitatet...
Skal sies at jeg har elendig/lite skjeggvekst (som jeg bruker trimmeren til å tvinge frem...), men kan faktisk tenke meg at den er litt kjedelig med mye skjegg. Bladet har holdt veldig lenge for meg, langt over 8mnder, og det hadde holdt enda lengre, men nå har plasten på ene siden knukket - noe som gjør at den barberer ujevnt. Holdbarhet kommer jo selvsagt an på hvor ofte man bruker det, så det vil kanskje gå fortere for deg. Mener det er 4mnder jeg har lest, men skal ikke si det sikkert.