Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, psykologen vet ikke om det, og jeg kan ikke heller fortelle om det. Slettet brukeren min på sugardating-nettsiden for noen uker siden, fordi jeg nå ikke lengre er i den økonomiske krisen jeg var i. Forstår at det kan virke relevant å fortelle psykologen min det, men det er det altså ikke. Dessuten, så er det en stor risiko for at jeg ikke lengre får behandling da det kan virke som jeg ikke er villig til å bli noe "friskere" hvis jeg sier jeg drev med det.

Jeg vil ikke si jeg har blitt noe negativt påvirket av det jeg gjorde, jeg har vel egentlig glemt alt sammen og ikke tenkt noe mere over det. Det er bare krisemaksimering deluxe fra de aller fleste her inne.

Jeg har likevel fortsatt kontakt med et par jeg kom overens med fra sugardaters, og har planer om å møte en så fort covid gir seg. Jeg føler at jeg har kontroll i den situasjonen, og jeg liker å snakke med vedkommende fordi da har jeg også en backup plan i tilfelle jeg skulle havne i økonomisk knipe igjen. Da slipper jeg å ty til den nettsiden igjen.
Det er ikke noe jeg foretrekker, men noe jeg ser på som en nødvendighet.

Og til DrPhil: jeg har ikke så veldig behov for å være i et forhold, og jeg har egentlig ikke troen på at jeg kommer til å finne en grei fyr. Jeg har vært i forhold før med noen som var voldelig og manipulerende, som på overflaten passer perfekt til din beskrivelse av en "vanlig fyr". Kjæreste er noe jeg ikke vil ha på en god stund.
Vis hele sitatet...
Høres ut som at akkurat dette er noe du absolutt skal snakke med psyk om hvis du ønsker å komme videre i livet.
-Voldelige og manipulerende ekser.
-Lav selvfølelse (ovenfor menn)
-Kreativ løsning med sugardating.

Beklager om det ble brutalt men dette er ikke noe du bare glemmer og som fikser seg selv bare ved å la vær å tenke det. Dette er destruktivt og krever behandling,

Lykke til
Sist endret av Dough; 3. mars 2021 kl. 07:01.