Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Godt poeng. Jeg lytter og tar til meg det folk sier.. selvom det kanskje ikke er tydelig ut av det jeg skriver og gjør. Men samtidig, hvem skal man høre på når folk gir råd om forskjellige ting. Det er nok derfor jeg endte opp med å gjøre det likevel, men det betyr ikke at jeg ikke har hørt på alle rådene.
Vet ikke helt hva du mener jeg skal si eller gjøre, skal jeg være enig med absolutt alle som kommer med råd?
Vis hele sitatet...
På ingen måte, du kan gjøre hva du vil med de rådene du får, inkludert overse dem. Det er ikke sånn at jeg føler du skylder oss takknemlighet eller noe. Mer en observasjon av at du ganske tydelig engasjerer deg aktivt i diskusjon med de som (etter mitt syn) ikke har så mye bra å bidra med for deg og siler vekk alt det konstruktive. Det kan være verdt å tenke over om det er et mønster som kanskje manifesterer seg ellers også, at du oppsøker personer og erfaringer som bekrefter det dårlige selvbildet ditt og unngår alt som minner om omsorg. Det er isåfall en forståelig mekanisme, og det virker jo litt sånn ut fra det du beskriver at du gjør. Kan være verdt å spørre deg selv, og muligens vurdere om det er et mønster du ønsker å være i. Hvis det er det, så er det litt meningsløst for oss å prøve å hjelpe deg.

Lykke til, jeg håper du finner ut av det på en eller annen måte. At "noe magisk skal komme og dra deg opp" har jeg dessverre lite tro på. Det betyr ikke at du må dra deg opp helt selv, men du velger hvem du vender deg mot.
Sist endret av *pi; 10. februar 2021 kl. 23:38.