View Single Post
Synes det er påtagelig enkelt av dere å ikke ta med den store dop-gjengen. Dem som rekrutterer lovlig og regelrett lurer,narrer og delvis styrer sine avhengige tankeløse zombies. Finnes millioner av dem. De ødelegger ungdom, sprekker opp familier med nådeløse lover og regler ikke tilpasset dagens samfunn
Og faktisk så på kanten at kjernen rundt rusbruken rett å slett tidvis henter sin messende suggerende svært rasistiske, homo fiendtlige,den tar ett oppgjør med jødene og andre som det samlede kollektivets fellesskap jages opp mot. Med dette opplegget brukes de avhengiges svakhet, deres behov for noe som kan fylle ett vakuum i livet. Det finnes endatil dem som i voksen alder tar ett oppgjør med sin fortid. Der de som medlemmer av et tungt rusmiljø ofte først har vært lenge hos psykologer for å jobbe med ett fryktelig selvbilde, med fortellinger om uselviskhet, oppofrelse, påtvunget kyskhet og ofte også sodomi/pedofili er normalt og i denne klikk av rusmisbrukere gjemmer det seg ett endeløst vell av verdens svakeste sjeler. Marx traff spikeren på hodet der. Faktisk så er det ikke noe som holder så store deler av verdens befolkning som tro. Jeg utnevner herved og legger skyld på ett ondt, kynisk og hjerterått miljø som bruker menneskers trang til å vite, bare må ellers vil man miste det som hun pene blonde fra skole laget ropte omtrent i slutten og starten av hver time
En hyllest til Jesus som fyller henne med d
Rus ! Tja jeg våknet da for faen var det ikke noe med denne onde boka ? Jo det kommer snikende en grøssende følelse av at jeg som liten sneip ble lokket ned til den og takk til hvem vet for at møtet med den søte søndagsskole baben endte med klistremerker og formaninger om at dette nå var det viktigste ved siden av å få gleden av å gi sin tid til Jesus. Tilbake på videregående tenker jeg. Faen heller da, hu dama er jo fin og sånn som hun prater om rus er det jo jaggu på tide hun forstår at joda hvis hun er mer naiv der nede ender hun i han ekle åndemanerens bønner. Nah. Det er på tide å ta tak. Hei du Blondie du er jo jaggu ei flott dame og siden vi nå ruller ut av videregående er du snart 18 år. Så siden jeg var med deg og rusa meg på skolelaget så synes jeg vi to skal ha min rus også...
Som sagt så gjort, så den flotte jenta fikk i seg noe mdma hun fikk prøvd å flytta trusa og dytta noe i musa. Så hva vil jeg her da. Etter å ha lest alkohol i menyen med andre stoffer og annet

Så er det rart vanligste rusmiljøene i verden driver å henger i og rundt bygg med stort sett fanatisk troende som er beruset på sin Gude/Avguds dyrkelse kjent som kirker,synagoger,moskeer,bønnerom og ellers hvor disse skumle hverdsgsberudsede mennesker. Rart de beholder lappen har du sett noen tale i tunger ? Ville du vært passasjer i det selvforskyldte epilepsi anfallet ???
Nei folkens kan alle med vett i behold som enda ikke er avhengig eller blendet/ødelagt av denne verdensomspennende rusgift som oppsto når rusen ble byttet fra natur til onde tunger. Nei legalisering av alt som er sunt for menneskene i moderate mengder og endatil litt dl. ..Stoppes ikke mørkemann sektene så vil de når de oppdager hverandre gå til sanseløst angrep på hverandre bevæpnet med hver sin guds ord. Så trist