View Single Post
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det overrasker meg ikke,

Jeg har jo "eksperimentert" med ulike type innlegg for å se hva som slettes og ikke slettes, ettersom hvordan jeg skriver de. Og tanken har slått meg flere ganger.

Og jeg synes det er veldig pussig hvorfor et norsk forum som dette, er vedlig forskjellig fra andre utenlandske forum, der du har mye mindre redsel rundt bruk av psykedelika o.l. Diskursen er rett og slett mye lettere, og hyggeligere rundt disse emnene.

Men forresten,

En slik avlsøring er jo perfekt for å skape en masse noia blandt folk. "Freak er eid av kripos".

jeg har ikke den tekniske innsikten til å selv verifisere det, men det viser jo, hvordan kriminaliseringen, spesielt av psykedeliske stoffer er et svært, svært farlig stigma, med tanke på mental helse, på de som har interesse for det.

Og mange av de som har interesse for det, bruker det av en total ærlig grunn: de har ekstensielle spørsmål de vil ha besvart, eller problemer de ikke finner ut av.

Det er jo ikke særlig hyggelig å kriminalisere dette, og sette et slikt stigma på denne trangen, jeg synes det er veldig hensynsløst.
Vis hele sitatet...
Du har nok fokuset på feil sted. Søk litt rundt, så finner du ut hvorfor Radikal/Norsk-undergrunn "plutselig" måtte stenge. Hvorfor hører vi ikke noe fra den gjengen, tror du?