View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Så la oss ta en titt på de facto bransjeleder i Norge på slik teknologi. Jeg vil moderere meg til å ikke påstå noe som helst om kvantifiserbar sammenligning, men finner det mer eller mindre umulig å skulle påstå at det jeg holdt på med var bak. Siste utlalgte video fra versor er fra et lite halvår siden, første utlagte video (den som er innendørs) er fra et par måneder etter de ovenstående klippene (august 2018).

https://e24.no/energi/i/wEBJAP/norsk...rs-grunderjakt
https://versor.io/

Vi bruker faktisk samme drone, DJI M100.
Vis hele sitatet...
Du klarer ikke å få fikset en propell og forventer at du vil klare å konkurrere med bedrifter med storstilt backing fra noen av Norges største selskaper? Det virker ikke som du sitter på en unik patent eller ide som ingen andre er i stand til komme opp med. Særlig ikke når du linker til selskaper som tilsynelatende driver med akkurat det samme som deg. Da selger du i praksis evnen til å gjennomføre andres ideer.

Om gjennomføringsevne er produktet ditt, skjønner jeg godt at investorer er skeptiske. Du klarer ikke å skaffe deg tak over hodet, du klarer ikke å spise , du klarer ikke å trene, du klarer ikke å sove. Det er rett og slett vanskelig å ikke tolke tilstanden du er i som en mangel på gjennomføringsevne. For meg virker det som om du blir dømt på bakgrunn av ting du gjør, eventuelt ikke gjør, og ikke på bakgrunn av noe du er. Da må nesten løsningen være å gjøre ting annerledes.

Du skriver bra, og du er etter mitt syn en av de desidert mest interresante brukerne på freak. Jeg hadde lett hørt på en podcast fra deg ,lest en bok du har skrevet, sett en film du har skapt eller noe helt annet. Jeg tror du har mange muligheter til å lyktes i livet som ikke involverer å revolusjonere en hel industri, og jeg tror fallhøyden din er stor om du satser alt på å gjøre noe som er helt enormt vanskelig, selv for folk uten det som framstår som store rusproblemer. Du har mange talenter som jeg tror du kan lyktes med, men jeg har vansker for å se at du vil gjøre det i den situasjonen du er i nå. Håper du bruker en periode av livet ditt på å være like dedikert til å fikse din egen livssituasjon som du har vært til prosjektet ditt og jeg håper du ser deg om etter flere kall i livet som kan gi deg litt mening. Kanskje er det nettopp det som skal til for at prosjektet ditt får vind i seilene. At det finnes andre bedrifter som driver med akkurat det samme tyder jo på at du kan være inne på noe. Ønsker deg lykke til og håper du får det bedre framover!