View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Denne "verdensbrytende teknologien" din ser ut som 4 radiostyrte helikopter som er tapet med gaffa i speedrus. Eller kanskje det er droner. Mulig du har limt på en GPS under denne "prototypen" men tror ikke det er teknologi i verdensklassen fordi.

Om jeg var deg ville jeg jobbet med å akseptere situasjonen og heller søkt hjelp får å takle den. Det er forøvrig veldig imponerende at du har klart å fått til en mastergrad som junkie. Tiden haler ut men tenk hva du klarer om du blir clean..
Vis hele sitatet...
Det er GPS oppå. GPS er inkludert i alle testene som referanse.

Du aner virkelig ikke hva du ser på, du aner virkelig ingenting om hva som er beste praksis og du vet vel strengt tatt ikke hvilken fagdisiplin du diskuterer.

Og mastergrad? Bachelor? Er du klar over hvor ubetydelig trivielt et ordinært pensum er relativt til bare en modul av systemet du kritiserer for bruk av gaffa?

Jeg skjønner sunn skepsis, jeg skjønner mange av innvendingene deres... Men dette her, dette er bare det perfekte eksempel på de fordommene som har like mye for seg som klassisk rasisme hadde for 80 år siden.

Det er ren ignoranse og absolutte stereotypier du bruker til å konkludere med at alle som tilhører en gruppe av populasjonen er ute av stand til å utrette ting folk forøvrig har anledning til...