View Single Post
Sitat av kamelia Vis innlegg
Glemte forresten helt å spørre siden jeg ikke har fulgt særlig med, hvordan går det med deg Tom? Slutta med dop?
Vis hele sitatet...
Er ikke særlig dopavhengig, når sant skal sies. Men jeg klarer ikke den siste biten; jeg må ha bittelitt buzz for å funke rett og slett...

Du kan få høre selv hvis du forklarer meg hvordan jeg konverterer .m4a til noe youtube aksepterer. Laget litt "podcast" på lørdag som lovet bare samme slit med å få det ut av pad'en.

Er sikkert lett men er så jævla sliten nå og skal møte en venninne som har vært på rehab og blit drittheit i byn straks.

Faktisk så synes jeg det jeg sa i denne var ganske bra så langt.

Faen asså jeg får faen ikke konvertert det til noe brukbart. Jævlig irriterende. Kan noen hjelpe meg?Er ikke mer enn at jeg får sendt alt i ien mail.... Gjerne noen som kan gi meg en heads up om jeg virkelig ikke bør legge ut dette....

Faen asså x2. Selvfølgelig hører du at jeg stopper for å tenke meg om og vurdere hvorvidt enkeltperson x skal nevnes ved navn. "hmmmmmm...... Jo faen han het Hans Hansen og har jo bare gjort en hævlig god jobb. Så hvorfor skulle han ha noe imot å bli implisert i dette?" Jeg er enig med dere, jeg er faen meg tjukk i hodet på de fleste måter...

Hvis noen vet hvordan å fikse dette så sender jeg gjerne 3 av 4 deler pr mail. Altså konvertere fra drittformatet til iPad og sladde 4-5 egennavn. Var ikke litt så bra som det virket i starten dog, men men. Tror det blir bedre tatt imot enn det jeg skriver i alle fall, føler jeg er helt ute av sync med dere som leser.

Hvis noen gidder, send mail pr PM. Må være noen jeg har sett her inne før. Hvis ikke får vi se om jeg ikke kan fikse det en eller annen gang jeg har fått i meg benzoer eller noe.
Sist endret av Tøffetom; 6. januar 2020 kl. 09:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.