View Single Post
Jeg tror nok jeg har blitt litt missforstått om jeg har hevdet at jeg holder på å revolusjonere verden.

Teknologien har i utgangspunktet et markedsegment på noen milliarder i året innen Norsk oppdrettt. Innenfor sin disiplin er det snakk om en disruptiv innovasjon med svært stort potensiale, men vi snakker ikke om å finne opp flyet eller bilen her. Det har jeg aldri ment å påstå.

Nå høres det jo ut på dere som om jeg har blitt avvist av utallige investorer mens jeg sitter og hardnakket nekter å innse at ingen vil investere i dette, men det er nå ikke slik ting har gått for seg... Prosjektet har ikke blitt pitchet seriøst for en seriøs aktør noen gang, nettopp fordi teknologien i seg selv har vært svært tidkrevende å få på plass...Og fordi jeg, som nevnt, ikke har evnet å få meg i samme rom som en slik aktuell investor.

I morgen er første mandag i januar og jeg skal ta noen telefoner til aktuelle aktører da. Samtidig skal jeg møte en lettere investor som lenge har meldt interesse, men som i mine øyne er for lett og krever for mye. Men denne elendigheten kan ikke fortsette og den sistnevnte aktøren er nok mye mer dreven som forretningsmann enn meg. Trenger det for å få gått videre.

Jeg har ikke noe annnet valg enn å holde meg våken gjennom natten, passer forbanna dårlig selvfølgelig, men i morgen er det endelig min tur til vurderingssamtale hos Avdeling For Rusmedisin, hehe. Og jeg vet selvfølgelig ikke om de ter kl 08:00 eller 15:00...

...*Ôg fordi en endelig demonstrasjon av det jeg har utrettet over de siste årene ikke er klar før om noen dager.
Sist endret av Tøffetom; 6. januar 2020 kl. 04:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.