View Single Post
Jeg glemte det viktigste.

Hva om jeg kommer til å dedikere den første tiden etter at jeg faktisk får tak i noen potensielle interessenter til å stabilisere min egen livsstil, få meg noe bedre enn en sleten kjellerleilighten å bo i, kjøpe meg noen mnye klær, komme meg i hardtrening ++ ?

Jeg har ingen sjanse til åfå livet mitt på stell når jeg ikke har penger til åbetale hverken husleie, treningsstudio, mat eller telefoni.

Det jeg nevner i podcasten jeg enda er usikker på om jeg våger å legge ut er nettopp dette - jeg ønsker å bruke min åpne situasjon og den spesielle overgangen som kommer til å demonstrere for hele verden hvordan lite av det vi definerer som narkiser faktisk følger av narkotikas farmakologiske funksjon. Det som skaper de sletne, løgnaktige tjuvraddene du forbinder med de narkomane er elendigheten som gjennomsyrer livet deres - ikke medisinene dem både bruker pga avhengigheten og grunnet behovet for å fjerne seg fra virkeligheten.

Min drøm er å få en liten injeksjon av kapital slik at jeg faktisk kan vise hva jeg mener med akkurat dette - noe som sett i perspektivet prosjektet forøvrig må sees i er ubetydelige småpenger. Det er definitivt her risikoen til enhver investor ligger, men litt enkel sannsynlighetsregning gjør dette til et eksempel på en glipp i markedskreftenes funksjon som følger av fordommer, konservatisme og mangel på tkenologisk innsikt hos dem som tar vurdringene.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok, så du har repetert at du har en genial ide et par ganger nå. Ganske mange ganger faktisk. Fortsatt har vi ikke sett en døyt av det materialisere seg, og det fremstår som kjedsommelige repetisjoner av det samme.

I november 2018, altså litt over et år siden, skrev du følgende:


Materialiserte dette seg? Har du besøkt Silicon Valley? Eller har du en sær forklaring på hvorfor du valgte å ikke gjøre det? Du skryter, men det er ikke noe substans bak det ser det ut som.

Det du har gjort, med å kutte ned på rusbruken, og få deg utdanning er imponerende nok i seg selv. Det er ikke alle som hadde klart det. Sikkert ikke jeg heller. Men jeg mister totalt respekten for deg når du prøver å fremstille deg selv som supermenneske som er ufeilbarlig... Det blir bare for tåpelig.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde kort tid på meg til å skaffe de 6500€ det kostet. Samtidig var jeg helt tom for folk å låne penger fra for lengst. De var faktisk så ivrig etter å få meg med at de tillbød å dekke hotell om jeg hang meg på; men det tok bare to dager før den lille gruppen med toppledere fra rundtom i verden var fylt opp. Jeg regner med at tilbudet fortsatt står, å følge opp dette vil jeg gjøre dagen etter at jeg har fått finansene på plass.

(jeg var hjemløs på denne tiden og det var da jeg var på mitt aller verste her på Freak. Det ble virkelig dråpen som gjorde at jeg innså at jeg ikke kunne gjøre dette i den tilstanden jeg var, og jeg forsøkte å få hjelp. Like etter sluttet jeg med heroin i 1 mnd, før jeg mnd etter dro på rehab i 5 måneder.

Jeg vet hvor jeg var da, og det er så uendelig langt fra hvor jeg er nå at jeg ikke mener det helt kan sammenlignes.
Sist endret av Tøffetom; 5. januar 2020 kl. 20:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.