View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Problemet ditt, Tom, er at du mangler selvinnsikt. Jeg registrer at du tror du innehar selvinnsikt, til og med god selvinnsikt.

Du må lære deg å se dine egne begrensninger, og du må innse at produktet du holder på med ikke er så verdnesforandrende som du liker å tro. Hadde den vært i nærheten av å være av en slik betydning du sier ville jo alle verdens tech-selskap lagt langflate for å få tak i teknologien. Det er ikke slik at du er den eneste utvikleren i historien med rusproblemer. Det er åpenbart ikke tilfelle i din sak, og hadde selvinnsikten jeg skrev om i forrige innlegg vært på et litt annet nivå ville du forstått dette selv.

Jeg skriver ikke dette for å være kjip. Teknologien du jobber med har et visst potensial selv om det selvsagt ikke er i nærheten av det du proklamerer. Antakeligvis vil du avfeie det jeg skriver med at jeg ikke har peiling på hverken det ene eller det andre, og det er greit. Det vil isåfall bare understreke poenget mitt ytterligere. Men for at du skal kunne lykkes med det du prøver på så du få litt mer orden på deg sjøl og livet ditt, og du må få litt kontakt med jorden igjen.