View Single Post
Sitat av InnoPerp Vis innlegg
Via bekjente kan jeg få kontakt med ROV-piloter på et rederi på vestlandet når den tid kommer at den kan testes i praksis og lengre bruk.

Jeg gikk på en periode Concerta (som jeg skal starte opp igjen) og det gjorde underverker for både arbeidskapasitet, struktur og rutine, samt senket menden man var ruset på diverse.

Ser frem til del 2, og takker igjen for del 1. Etter å ha lest tråden, deretter hørt inspillingen er det nesten som man kjenner deg.

Aduvanz 70mg tipper jeg hadde gjort susen for deg.
Vis hele sitatet...
Er faen sånn 14 minus ute, får se om det blir noen del 2 etterpå, hehe.

Altså teknologien er klar. Vi burde sikkert tatt en prat

Prøver meg på en spansk en på et techforum. Det gjelder forsåvidt her og. Jeg kommer nok til å flytte fra Norge for å finne et miljø der det er mulig å realisere det jeg holder på med i skala. Potensialet er på så mange milliarder og det er faen innen gripeevne. Kommer til å startet et nytt selskap med noen som kan stille nødvendig kapital og er klar for å få inn andre nøkkelpersoner som tar seg av alt fra daglig drift til leverandør- og kunderelasjoner. Jeg har ingen vrangforestillinger om hvordan dette må gjøres. Jeg vet bare at det utgangspunktet jeg leverer kombinert med situasjonen jeg lever i resulterer i en helt unik mulighet for dem som først ser det.

Oh btw, jeg er av heroin.

Like a baws
Sist endret av Tøffetom; 23. desember 2019 kl. 21:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.