View Single Post
Er særdeles enig i at du ikke skal godta noe førerkortbeslag her. Har du jobb så har du gode argumenter til å beholde lappen, og det jeg ville gjort hvis jeg var deg (Så sant urinen er ren) er å ta eget initiativ til urinprøver allerede nå. Dersom det blir et spørsmål om inndragelse av lappen, så har du noe å vise til. Ikke vent på at det blir opprettet sak, om det skulle bli rettsak så stiller du sterkt. Som oftest så blir ALL bruk ansett som misbruk, alt for mange har mistet lappen på grunn av dette - dersom du har slike ting å miste, vær smart.

Til tross for hvor forbanna åpenbart det er, så ville jeg heller puttet ting i "Hypotetisk sammenheng" hvis jeg er usikker men fortsatt lurer på noe fra psykolog. Men poenget er jo å være ærlig. Argh! Kan snakke om dette i timevis. For å svare på det siste spørsmålet ditt så får du kjøpt syntetisk urin som skal kunne bestå labtester, med fake kølle, heatpacks og alt Koster noen tusen, men lappen er vel dyrere, hvis du absolutt må bruke noe Den heter whizzinator eller noe sånt.