View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jeg bor i kollektiv, ja.

Da dropper jeg det og venter til anledningen byr seg. Utendørs hadde absolutt vært noe, ja!

Igjen, super respons, tusen takk!!

Er det flere her som sliter med å finne ut hva man vil gjøre med livet sitt, og at alt bare står på vent? At man ikke har funnet ut hvem man er, på en måte, og at man ikke har funnet sin plass her i verden?
Litt off-topic, men tror kanskje det er noen i denne tråden som kan svare meg. Jeg går til psykolog og har en diagnose. Uansett. Kan LSD hjelpe meg å finne ut av disse tingene?
Jeg vet at LSD ikke er noe vidundermiddel, men er det noen som har opplevd at det kanskje i det minste har hjulpet deg litt på veien - pekt ut retningen, liksom?
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt psykadelika rundt 15 ganger med samme formål uten suksess. Har flere ganger følt at jeg har vært i nærheten av å finne ut av ting, men har aldri slått helt gjennom. Hadde håpet på å løse sosiale kompleks og et mildt PTSD. Jeg vil nok si at jeg har fått et bedre perspektiv på hvordan verden henger sammen og er blitt mer reflektert, men ingenting har dramatisk endret måten jeg oppfatter det dagligdagse på. Nå har jeg heller aldri beveget meg over 125 uq.

Er du allerede en ydmyk og sympatisk person mener jeg du ikke er i en posisjon til å få like mange eye-openers som en egosentrisk person. I tillegg avgjør personligheten din hvor mye du er åpen for å ta innover deg, så å være ydmyk kan være en fordel, bare at man som egosentrisk oftere har en tendens til å møte seg selv i døra og dermed får en brattere læringskurve. Baserer dette utsagnet kun på egne erfaringer.