View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Grønt trenger litt fett for å få THC'en ut i væsken. Så tips til kakaoen din er å ha i litt fløte eller melk. Koke litt, trekke litt. Så skal det være good to go. Hurtig fiks. Du kan også blande inn litt smør. Kan legge ut en oppskrift på kakao om litt. Tenkte jeg skulle svare før jeg skriver mye..

Poenget med tråden er at det skal være litt jobb for oss som synes det er gøy å stå på kjøkkenet å leke. Men, ser poenget ditt. inemellom er det enkle ofte det beste

Kakao/skakkao: til en kopp.
2 dl melk
0,5 dl fløte
15-20 g sjokolade

Kok melk og fløte med cannabis. Trekk av platen og smelt inn sjokoladen. La det stå å godgjøre seg på lav varme noen minutter. Sil av og drikk. Du kan også kutte ut fløten og bare bruke melk, men siden fløte har høyere fettprosent er det mer THC'en kan "binde" seg til. Pluss at fløte er digg For litt ekstra spice kan du ha i en liten spiseskje cognac.

Btw: lurt å røre hele tiden mens du varmer opp melk. Meieriprodukter har en stygg uvane med å brenne seg.,.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for en god smaksopplevelse og en hell of a high! Skynte meg hjem etter jobb og ordnet til en kopp etter oppskriften. Gikk rett ned, smaken var herlig. Syns skakkao er veldig beskt, og smaken rimelig ekkel. Dette var kjempegodt!