View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
De sitronflaskene har jeg gjemt under utstyret. Mellom ballene og boxern. Har gått det

Som jente kan man jo lett bli kvitt vakten. Man kan jo fortelle eller spille på misbruk osv.

Vet ikke hvordan det er med legning, men mulig man kan si det er grenseoverskridende pga det også.

De gangene jeg har vært på rehab har jeg sett ca 25% av damene slippe vakt. Og kanskje 1 eller 2 gutter som har sluppet det.

Bruker du bokser er det jo dobbelt for foran, er jo det på en del dame truser også. Kunne man hatt en loten pose i den? Evt kan man ha en liten beholder. Typ sånn liten e sigarett flaske og ta av korken og sette på gladpack og teipe den godt fast. Sette den inn i vagina og bare klore over gladpacken med neglene?

Lykke til.
Noen ganger er det rintig å jukse synes jeg fordi staten har ingenting med innholdet i kroppen din så lenge man ikke kjører bil eller har ansvar for barn.

Ikke vits å ødelgge livet sitt fordi staten mener det er riktig. Men drikk masse vann og kjør på med boe vitaminer som fargen urinen litt da