View Single Post
har prøvd ketamin et par ganger. Veldig vanlig partydop i bla Berlin. Første gang så tok jeg feil av to klipsposer og skulle ta to linjer cola, som viste seg å være potent ketamin. Havnet i skikkelig k-hole. Hadde tatt ketamin tidligere på dagen så visste at det var ganske potent så klarte å nyte "overdosen". Det var en helt syk opplevelse, hvor man følte at kroppen koblet seg fra hjernen og jeg følte at jeg satt og så på meg selv i fugleperspektiv. Selve kroppen var helt død så jeg klarte ikke bevege meg, men en del av utsiden av hjernen på en måte var helt i drømmeland. 1 time senere landet jeg igjen. Har også senere tatt det i Berlin i litt mer kontrollerte former. Da har det holdt å ta litt på tuppen av nøkkelen og snorte det. Men veien er kort mellom jævlig kul form (litt dritafølelse) og hvor beina slutter å funke og man bare må sitte og nyte formen og vente på at beina skal funke igjen. Artig dop, og fungerer nok mest når man er på slutten av kvelden og andre ting slutter å funke, da har man ketaminen som gir det siste kronen på verket.