View Single Post
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Trådstarter
275
Sorry, har ikke fått med meg at det fortsatt var liv i denne tråden. Må innrømme at jeg skeia litt ut etterhvert som det ble mer tidspress, og derav mer amf, mer angst, mer benzo osv. Skrev et litt mer detaljert innlegg om det her. UiO er såpass greie at det ikke har vært noe problem å utsette innleveringen (selv flere ganger) og i tillegg har lånekassen også vært smarbeidsvillig, siden jeg kan dokumentere at jeg har søkt behandling for angst i flere år.

Masteroppgaven er ferdig, utenom det detaljmessige. Var egentlig klar til å levere den i høst, brukte flere tusen på å trykke den osv, men i det jeg sto der innså jeg at det var altfor mye jeg ikke hadde rukket å fikse, og at det ble for dumt å levere en oppgave jeg har brukt så mye tid på, som bare er rusha sammen i siste liten, så den leveres nå i mai i stedet. Har brukt dette halvåret på å ta enkeltemner i mediefag, og planlegger ppu til høsten (antakelig i en annen by). Ser hvertfall frem mot en sommer uten amf-preparater av noe slag, og håper det er nok til å klare å prestere bra nok uten hjelpemidler. Jeg sluttet også på cirpalex en kort periode, men måtte fort begynne igjen pga nettopp dette (tenker også å prøve å kutte ut det når sommern kommer). Føler det ser lyst ut fremover nå hvertfall. Trenger sårt forandring