View Single Post
Sitat av Fantapanta Vis innlegg
Tusen takk for svar alle sammen!

Faren min var av og på alkoholiker og bodde i en kommunal bolig. Han orket ikke mere og drakk seg ihjel, trist uansett!

Jeg og min far hadde et godt forhold til hverandre, jeg prøvde å hjelpe han flere ganger ut av dette og med hjelp fra sykehuset, men vi klarte det ikke.

Som dere sikkert skjønner så eide han ingenting!

Jeg er skikkelig forbanna uansett på søstra mi! For jeg vet at pappa hadde delt likt med oss, han var en dumsnill god person, uansett om han hadde et problem.

Søstra mi sitter med et hus allerede med sin samboer! Jeg vil tro mye av pengene går til og betale ned på lånet.

Trist er det, da jeg håpet på en liten sum selv sånn at jeg kunne kjøpt meg rekkehus eller lignende, og tatt opp lån til resten, da jeg leier idag

Jeg har vært i kontakt med en advokat på Facebook, og det er mor som bestemmer over livsforsikringen, og det er ikke noe arverett på dem.

Verden er urettferdig.

Håper uansett en gang i livet at det straffer seg på noe måte for dem. Jeg hadde aldri hatt hjerte til å gjøre noe sånt som det her.

Min søster kommer jeg ikke til å ha noe mer kontakt med.

Og jeg vet at pappa der oppe i himmelen ikke syns det her er greit
Vis hele sitatet...
En ting har du fått i retur ihvertfall.

Og det er total frihet, for nå vet du hvor du har folk.

Grunnen til at jeg er ekstra lidenskapelig om dette er fordi far sin søster er også et helvetes nek

Bestemor har alltid preket til meg hvor mye hun elsker sin sønn, min far, og elsker at han kommer for å handle for henne, ta en kaffe og røyk, og sånne småting. Men hver gang det har skjedd i det siste etter hun fikk slag og nesten døde, så har ekle søsteren hans nektet henne å møte far alene fordi hun er super paranoid for arven

Pappa driter helt i det liksom, han vil bare kulen med moren sin i ny og ne. Men måten hun søsteren oppfører seg på har gjort at ingen i familien vil ha kontakt med dem lengre. Det har gått utover bestemor også fordi ingen orker å se trynet på hun søsteren som skynder seg til bestemor hver gang andre kommer på besøk.

Pappa kjører bruktbiler, bruker aldri penger på noe, kjøper møbler billig, fikser bilene selv, får tlf og bensin betalt av jobb. Han kunne ikke gitt mer f i penger liksom. Han vil bare se på corny tv-program i ro og fred.

Men hun har bare tenkt masse ville tanker i hodet sitt, og lagd en egen sannhet om at alle i familien prøver å manipulere bestemor når det i virkeligheten bare er henne. Ingen har nevnt ordet arv utenom henne. Hun har tydelig tenkt helt sykt mye på det. FØR HENNES EGEN MOR ER DØD. HELT SYKT

Og hun eier allerede et stort hjem.

Grådige folk finnes det ikke en kur for, dessverre.