View Single Post
this is how we do
instar's Avatar
87
Helt grei trailer TS. Du får meg interessert fra starten av, men mister meg når ting begynner å skje så utrolig fort i traileren. Dont get me wrong - har ikke problemer når det går fort, men ikke for fort, da blir det bare forvirring (i mine øyne).
Den andre sangen (Apologize) passer ikke helt inn her, ihvertfall ikke i denne typen film(er) etter min mening, og ødelegger mye av det som kan bli mye mer spennende med litt annen musikkbruk.
Er mange musikken overdøver stemmene, og merker tydelig at du justerer volume up/down rett før og rett etter, noe jeg selv følge litt irriterende.

Det er noe elementært jeg som seer savner, og det er de store bokstavene på traileren. Hurtig musikk som skaper stemning og lyst til å se filmen, samt bedre kutting av klipp. Om du fokuserer på dette kunne du forbedret deg utallig mer som videomaker. Slutten på traileren syntes jeg også var altfor brå, og du mangler en fin outro, hvor du eventuelt refererer til deg selv (som skaperen av traileren), eller en brå twist på traileren.
Alt i alt, 4+/10 for traileren for god start fra 0-2:00 hvor det deretter dabber av, og du mister litt av min interesse for å se videre.
Stå på!