View Single Post
Hei,

Jeg skal utredning om ikke lenge og lurer egentlig på hvordan jeg kan fremstå mest mulig som en som faktisk har adhd?

I barn og ungdom gikk jeg på medisiner som ritalin, concerta og strattera med stort sett gode resultater.

Jeg sluttet med medisin da vgs kom og mistet retten til medisin da jeg fylte 18 siden jeg ikke hadde noen oppfølgning av adhd som "voksen" og må nå gjennom utredning på nytt.

Jeg er ute etter medisiner fordi jeg skal på skolebenken igjen og etter erfaring så vet jeg hvor godt de funker på meg og hvor dårlig jeg fungerer på skolen uten, gikk ut av ungdomskolen med et snitt over 5 og gikk ut av vgs med et snitt rett over 2, karakterene mine stupte da jeg sluttet på medisin.

Av den grunn så har jeg misbrukt endel narkotika, spesielt speed i veldig små doser over lengre tid og fungert veldig bra i hverdagen, kan det være lurt å nevne?

Jeg er blitt en ganske rolig og håndtert person så det er vanskelig å se på meg at jeg har adhd så derfor er jeg litt redd for at jeg ikke får diagnosen tilbake nå i voksen alder..
Sist endret av Kjelldriver; 17. juli 2019 kl. 06:36.