View Single Post
Trodde også det samme som deg, og flere andre i tråden her. At man blir hooked etter en gang, og at det var et helt sykt dop. Har prøvd kokain en håndfull ganger på fest med alkohol, et par ganger edru. Synes ikke det er noe spesielt, som de andre nevner. Har faktisk aldri merket noen trang til å ta mer kokain, men såklart hvis noen spør meg kan jeg si ja hvorfor ikke. Har dog takket nei til gratis cola, og ikke prøvd på flere år. Det er klart at det er noe man skal være litt forsiktig med, og jeg føler liksom ikke det er verdt det.

Det som er jævla bra med dopet er at du blir "edru" igjen. Har en tendens til å drikke for mye alkohol, og da er cola fin å ha for å ta tilbake kontrollen. Men, har løst problemet mitt med å drikke sjeldnere, og i mindre mengder.

Men hvorfor skal du prøve kokain? Du har jo egentlig ikke lyst en gang? Skal du virkelig prøve dop for å forstå deg bedre på jenta di? Og hvorfor bruker hun kokain "regelmessig"? Har dere veldig god råd, og hvis ikke, er det ikke dumt at hun bruker penger på et av verdens dyreste dop? Anbefaler heller å ta en prat om hva hun sliter med. Du trenger ikke prøve kokain for å forstå henne bedre. En dyp samtale er tusen ganger bedre.