View Single Post
Litt forskjellig tilbakemeldinger her.

Men ja, er nok ikke redd for å bli direkte avhenging, men mer redd for suget som folk snakker om her.

Er ikke en som drikker veldig mye. Typ null til daglig og kun fest. Og fest er det ikke veldig ofte.
Så vil vel redusere suget/faren noe vil jeg tro.

Men er vedlig delt i hodet.
Ene siden sier jeg bare skal gjøre det, bli ferdig og prøv.
Er ikke såå farlig.

Den andre sier jeg skal holde meg langt unna. Er en mulighet det er så fett jeg bare må ha mer.

Får jeg suget er det noe jeg ville takle..

Sitat av KaiN Vis innlegg
Det er så individuelt, fysisk avhengig ved første snork blir du ikke. Om vedkommende er naiv uten noen informasjon om dopet og brukere, så er sjansen for psykisk stort.

Husker ennå første dagen jeg snora opp dexamin, for meg var dette mirakel dopet. Kan relatere til "Folk forstår ikke før de prøver" Selvsagt er folk forskjellig til dop, men i mitt perspektiv var dette instat psykisk avhengighet.

Hvordan kan jeg leve uten dexamin?? Kan aldri se verden på samme måte uten, ble helt betatt av rusen. Endelig kan jeg lese en bok, endelig kan jeg få resultater i samfunnet! Rundt 1 - 2år brukte jeg dexa og ritalin, det tok meg 3 - 5 år før savnet var over. Pr dagsdato klare jeg ikke å lese en bok, noe jeg mestret under dexamin eller ritalin.

Har forresten en kompis som prøvde en svak ritalin pille, selv 4 år senere ønsker han ritalin. Uppers er jævelens dop, vær forsiktig TS
Vis hele sitatet...
Det er dette jeg frykter mest...
Lever lykkelig uviten idag.

Sitat av Bearass Vis innlegg
Hvis du er en som liker alkohol og fest så watch out. Store sjanser for at man på fylla vil føle sug etter kokain.

Personlig bare prøvd kokain et par ganger i Spania for over ti år siden. Hadde iallfall et halvår i ettertid der jeg følte lyst/sug etter kokain under alkoholinfluens..
Har også sett at dette er en trend for mange. Litt alkohol i fletta og man blir oppsatt på å få tak i kokain.
Vis hele sitatet...
Så du har ikke suget idag?
Eller erstattet kokain med noe anna?
Var 6mnd med selvkontroll så var det over?
Sist endret av Kråke123456; 17. mars 2018 kl. 12:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.