View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av PerEspen Vis innlegg
Min skepsis går på at jeg tror dette er en konflikt som Ukraina kunne ha avsluttet med fredsforhandlinger som var underveis og planlagt fulgt opp, hvis de ikke hadde blitt påvirket / diktert av andre land sine interesser.
Jeg tenker spesifikt på Storbritannia, USA, Norge, og også EU sin toppledelse.
Vis hele sitatet...
Må du gi deg. Det er veldokumentert at oppslutninga om Ukraina som stat har auka etter okkupasjonen i 2014.

Du får heller ikkje så mange til å kjempe så hardt for ei sak dei ikkje trur på. Det viser russiske styrker svært grundig: moralen er låg. Ukrainske styrker ser derimot ut til å ha høg moral. Du får ikkje det fordi Washington ber om det. Du kan t.d. sjå https://www.iri.org/news/iri-ukraine...eu-membership/

Viare så har Ukraina eit nogenlunde demokratisk styresett, og har tidlegare indikert at dei ser vestover, mot EU og NATO, ikkje austover mot Putler. Motstanden underbygger jo det narrativet.

Så når du konkluderer med at dette er vestlig krigføring mot Russland røper du samtidig ekstremt mykje om din eigen ståstad, og at du neppe har gjort reelle forsøk på å finne informasjon.
Sitat av PerEspen Vis innlegg
Og det virker for meg som at det har blitt gitt instrukser om å "kjempe til den siste ukrainer", hvor målet er å svekke EU sin industri og isolere Russland.
Vis hele sitatet...
Lol. Nei. Målet er jo opplagt å isolere eit Russland som invaderer naboland for ingenting. Målet er jo opplagt å gjere Russland varig ute av stand til å halde på slik dei har gjort. Men det er ikkje eit mål å svekke europeisk industri; tvert imot.

Propaganda frå Kreml fortel det du fortel. Kreml betaler europearar for å gjenta narrativet. Ikkje ver så dum at du trur på det.
Sitat av PerEspen Vis innlegg
Derav mine spørsmål, som kanskje kan forkortes til "tror dere en krig vinnes på et diskusjonsforum med lenker til artikler"?
Vis hele sitatet...
Nix, det du driv med er brønnpissing.