View Single Post
Folie à deux
Trådstarter
477
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Du lagde een tråd der du sa du var blitt diagnostisert med dyssosialp personlighetsforstyrrelse av dramatiserende karakter.

dyssosial personlighetsforstyrrelse forklarer det du beskriver over og den dramatiserende delen forklarer hvorfor du fortsetter å lage tråder om det.

Dette eventuelt kombinert med noe autistiske trekk.
Vis hele sitatet...
Kan du påpeke eller gå mer i dybden av hvilke autistiske trekk jeg måtte ha, hva får deg til å si eller tro det? Det ville vært interessant å få høre/vite for min del.
Du har hevdet at du jobber innenfor psykiatrien. Hvilken utdannelse har du, og nøyaktig hva er det du jobber med, eller som?

Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Jeg har diagnosen narsissistisk personlighetsforstyrrelse
Vis hele sitatet...
kan du fortelle litt rundt hvordan du fikk denne diagnosen da den ikke er registrert eller inkludert i ICD?

Sitat av Astro Man Vis innlegg
dyssosial personlighetsforstyrrelse forklarer det du beskriver over og den dramatiserende delen forklarer hvorfor du fortsetter å lage tråder om det.
Vis hele sitatet...
Her misforstår du, og dette burde du visst. Dramatiserende er en av tre kategoriserende grupper vi deler de forskjellige PF inn i, det betyr ikke det samme som du tolker som dramatisk.
Sist endret av noguhso; 19. november 2023 kl. 18:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.