View Single Post
Hei,
Jeg har vært sammen med dama i snart 5 år, og vi har det kjempegøy og trives godt i lag sammen. Kunne aldri tenke meg å slå opp med henne, jeg elsker henne for alt i hele verden.
Problemet er at jeg nylig startet i en ny jobb, hvor det er kollega som jeg finner svært attraktiv. I starten pratet vi ikke så mye, men har med tiden fått en god tone. Og i det siste har jeg lagt merke til at når vi har møter så setter hun seg alltid ved siden av meg, samt ler av kommentarer som jeg kommer med under møtet (Som egentlig ikke er så morsomme).

Hva skal jeg gjøre for å slutte å tenke på henne? Som sagt er jeg fortsatt stormforelska i dama, og gleder meg alltid til å se henne (Vi bor ikke i lag, jeg er i midten av 20 åra og hun er 23).

Jeg er ikke direkte forelsket i kollegaen, mer betatt. Jeg tenker på henne, ønsker å være i nærheten av henne, og det kribler i magen min når hun kommer med komplimenter som for eksempel at parfymen min lukter godt.

Har nesten vurdert å finne ny jobb for å slippe å se henne daglig, jeg vil ikke bli forelsket.