View Single Post
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Siden du var samarbeidsvillig nok til å vise ID så kunne du jo tilbudt dem å se gjennom posen din, bare for å bli ferdig med det?

«Det var ikke meg» er også en litt merkelig respons fra deg, betyr dette at noen andre begikk tyveri mens du var tilstede? Hvis ja, var dette venner av deg?
Er det noe du ikke forteller som kanskje hadde belyst saken litt bedre?

Kjip situasjon da, men nei, selvsagt får du ikke bot hvis du ikke har gjort noe. Hva er beviset deres? Ett bilde av deg i butikken er ikke godt nok for å kjøre en sak mot deg.
Vis hele sitatet...

De hadde leita etter meg i to dager, og på slutten sa de: Du har stjelt før du, så sa jeg blankt nei. De har id på meg men ikke bevis kun et bilde. Jeg tok aldri noe i posen.

Det var en mann som er rusavhengig som stjal noe da jeg hadde kjøpt noe i butikken. De har to etasjer og de ansatte står bare nede. Han gikk ut og det peip i alarmen. Så kom ei dame opp etterhvert så sa jeg at han hadde stjelt. Så sa hun takk for at jeg sa fra. Fordi jeg stod i speilet ved inngangen og prøvde jakka og genseren jeg nettopp hadde kjøpt! Så da jeg gikk ut og en dag seinere så kommer Securitas på syklene sine og sier at jeg har stjelt. Jeg har faen ikke stjelt en dritt, men de ville ikke si hva jeg hadde stjelt.
Sist endret av yomomma; 6. november 2023 kl. 09:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.