View Single Post
Du har i alle fall sympati fra meg Susa, det høres ut som en håpløs situasjon. Jeg lurer på om det ligger noe annet bak når han reagerer slik. Er han usikker på deg eller forholdet deres? Dersom alt er greit mellom dere skulle han ikke reagert på denne måten. Kanskje han ikke klarer å se det objektivt, at du også trenger å sove, og da må det ordnes rent praktisk. Det er jo fullt mulig å ha et godt sexliv selv om dere har adskilte soverom. Kanskje han er redd for at det blir slutt på kveldskosen?
Heldigvis sover vi sammen selv om mannen min snorker litt av og til. På samme måte som deg har jeg også hatt ulike søvnproblemer i lang tid. Nå bruker jeg ikke noen legemiddler og sover annenhver natt. Uansett så sover jeg maks tre timer sammenhengende.
Beklager, nå var det jo deg Susa dette skulle handle om. Du må prøve å snakke med han og få han til å forstå at dette er et praktisk problem som må løses, ikke et angrep på han som person. Kanskje dette kan være slutten på forholdet, dersom han er så umoden og lite empatisk er det muligens ikke en du vill bli gammel sammen med.
Klem fra Betty