View Single Post
Sitat av dadyd Vis innlegg
Det er jo et sjansespill. Er det jeg prøver å vise med posten min. BTC og LTC er mer etablerte, de totale verdiene større og verdiene er mer spredt på veldig mange individer. Det skal derfor mye mer til for at de kræsjer fullstendig, spesielt nå som BTC har fått mange stabile investorer som ikke panikkselger ved det minste tegn til fall. Det er også stor interesse for spesielt BTC, som gjør at med en gang det kommer et lite fall, er det mange som står i kø for å kjøpe seg inn. Ved et fall i Quark er noen nødt til å kjøpe myntene dine for at du skal få penger for dem. Det kan bli sterk mangel på kjøpere til en fallende altcoin.

Det kan garantert være mye penger å tjene på Quark, men risikoen er desto større. Kanskje ikke så stor som Vikinglotto, da. :-)
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er BTC og LTC tryggest å investere i, men når man har 400,- er det ikke mye å tjene på det.

Jeg har selv brukt 5000,- på QUARK, jeg kan risikere å tape ALLE pengene... Men hva så? hadde jeg ikke hatt råd til å tape pengene hadde jeg aldri kjøpt QUARK.
Sist endret av pbc; 6. desember 2013 kl. 09:49.