View Single Post
Er så rart, for de første gangene da jeg lå og tura på de 17mg kapslene (snorta), så var alt bare farger og kos, og mer closed-eye visuals enn med øynene åpne liksom. Kaleidoscopes, spiraler og slikt, mens i det siste, så har det gått over til å kun bli ansikter...
Sånn ellers er opplevelsen som hos alle andre; ting føles mer "3D-aktig" ut, man turer seg bort i flisgulvet på badet og slikt ... er bare den store forskjellen mellom kaleidoscope-turene mine, og "ansikts-turene" mine jeg undrer over... Tok meg en liten liner nå, for å se hvordan ting blir. Mye mindre dose enn normalt, vel og merke. Kan vel rapportere underveis, om det skjer noe underlig.

Og forresten: Primus er favorittbandet mitt, bortsett fra Tool og Pink Floyd, da. Les Claypool er Gud.

Sitter og turer nå, og det er fra minutt til minutt hva som foregår bak øynene, gitt. Først bare lekefulle spiraler og mønster i farger, for så å bli monster med hoggtenner overalt.
Kjenner jeg er på peaken nå, men det kjennes så jævlig ekte ut. Som om at skapningene står og stirrer på meg.

Prøver å tenke positivt, hører på the doors og chiller, men demonene er overalt. virker som at noe ikke stemmer nå, gitt
Sist endret av instinktinnsikt; 1. juni 2015 kl. 02:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.