View Single Post
Sitat av Essi Vis innlegg
Så du mener at maten de får i de værste fengslene i USA funker for å bygge muskler? Isåfall må det ta ganske lang tid. Der spiser dritt mat, mat som ingen mennesker spiser frivillig- om man er sulten ja, men er ikke god mat som står på menyen akkurat nok til å holde energi nivået oppe tipper jeg.
Vis hele sitatet...
Bare for å informere deg så er ikke virkeligheten slik det blir fremstillt i amerikanske actionfilmer.

Da jeg satt inne bestod dagene av jobbing med tømmer, trening, poker og soving. Maten var det ingenting og utsette på, masse god mat som fangene lagde selv. Hoved inntaket av protein fikk jeg av tunfisk og melk som jeg kunne innta i ubegrensede mengder.

Det var helt greit med treningsapparater og trente mye ved bruk av kroppen, som andre har nevnt tidligere i tråden. Det var flere eksempler på de som hadde vokst seg store i fengsel, jeg selv veide 130Kg(202cm) når jeg gikk inn, og da jeg var ferdig med soningen etter 45dager var jeg oppe i nesten 140Kg.

Og for ikke å snakke om de som hadde smuglet inn steroider og speed som ble brukt iforbindelse med trening.

Tror nok vikeligheten er helt annerledes enn du har dannet deg bilde av.