View Single Post
libra
pearL1337's Avatar
Trådstarter
526
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Denne tråden var 8 år gammel og død inntil Taert fikk søkt på et eller annet for en uke siden og svarte. Lurer på hvordan det går med TS, har hen bedre ordforråd nå?
Vis hele sitatet...
Vel, ironisk nok så jeg denne tråden dukke opp på fremsiden her for noen uker siden, men jeg tenkte; hvem f bryr seg vel om ordforråd.. så jeg gadd ikke engang å trykke inn på den.
Må si jeg følte meg ikke mye smart, nå som jeg så at det var meg som startet tråden ..

Jeg har jo plukket med meg noen gode ord og fraser opp igjennom årene, men det viktigste jeg har lært må vel være å veie ordene nøye og være sikker på at jeg bruker litt tid når jeg formulerer meg, slik at budskapet kommer riktig frem.
Dog stort sett i det dagligdagse er jeg kjapp i ordene, hopper fort over noen, og bruker mye slang. MEN, hvis jeg har en saklig diskusjon eller merker et behov for å utrykke meg riktig, kan jeg gjerne prøve å rote frem et snev av intelligens.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kanskje han har blitt så "flink" at han kun snakker med seg selv nå for tiden.
Vis hele sitatet...
Sant skal sies, det gjør jeg titt og ofte. Men kanskje av noen litt andre grunner
Sist endret av pearL1337; 27. november 2020 kl. 02:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.