View Single Post
Dra på eventyr. Følte på det samme i tidlig 20 åra og reiste da masse, dreiv som backpacker, reiste i India og Midtøsten og land fjernt fra det vanlige. Surra også rundt på div studier uten mål og mening. Det er meninga med 20åra. Finn seg sjøl og surre rundt - iallefall for meg. Begynte å studere seriøst i slutten av 20åra, og nå har jeg høy utdannelse, dame og barn og ee strålende fornøyd med det og hverdagen. Mye av min rotløshet skyldtes også åndelig lengsel. Jeg studerte mye filosofi, men fant ut at intellektuell forståelse ikke gav ekte tilfredshet, og d var først når jeg begynte seriøst med meditasjon at ting falt på plass for meg angående rotløshet og ro med livets meningsløshet.

Bra du ikke er fornøyd og ikke slår deg til ro med det du tenker er kjedelig, lytter du til denne dragning kan du få mange eventyr og et spennende liv.

Du er ung og det betyr nada om du finner på noe sprell og feiler. Bare rock opp hele livet og hverdagen og du vil føle du virkelig lever (på godt og vondt). Jeg har aldri angra på sureinga mi i 20årene, og følte med mine skoleflinke og seriøse medstudenter som på slutten av studiet (i midten av 20åra) følte på meningsløshet da noen innså at dem nå var fanga i jobb og forhold og følte på at ungdomstida hadde seila dem litt forbi.
Sist endret av Bearass; 14. november 2020 kl. 09:26.