View Single Post
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Har ikke tatt vaksiner siden jeg var barn. Ikke for at jeg er redd for dem,Det har bare blitt sånn. Når coviden kom så ble det sagt at det var en form for influensa. Jeg har heller aldri vaksinert meg for influensa. Og har aldri vært skeptisk til og få det. Derfor ble det til at jeg ikke vaksinerte meg denne gangen også. Men ettervært som jeg forstod at dette smittet lett. Så valgte jeg og holde meg borte fra folk en lang periode.
Vis hele sitatet...
Det var jo veldig opportunt at det plutselig "bare ble sånn" når noen går vurderingen din bittelitt i sømmene. Du kommenterte faktisk nettopp både risiko for vaksinebivirkninger og risiko for coviddødsfall. Men når du blir bedt om å si noe som helst om risikoene satt opp mot hverandre så sklir du unna.

Mener du at å droppe vaksine var det tryggeste valget i din situasjon? Kan du isåfall gjøre kort rede for hva du tenker om de punktene jeg satte opp? Ikke det? Okidok. Mulig du klarer å lure seg selv til å tro at du er rasjonell her, men du lurer ikke oss.

PS: Ingen som har noen som helst snøring på hva de snakker om har sagt at covid er en influensa.
Sist endret av *pi; 11. august 2022 kl. 19:50.